באפשרותך לאפס את סיסמתך באתר GoGay.
להמשך התהליך יש להזין את כתובת המייל עמה נרשמת לאתר וללחוץ על כפתור אישור.
מייל עם הוראות ופרטים נוספים יישלח לכתובת שציינת.
בסופ"ש שיתפו חברי #BodyPride את אשר על ליבם בנוגע למסיבות בקהילה הגאה, ועוררו דיון סוער בשאלת האחריות הקהילתית של בעלי ליינים גאים על דימוי הגוף ותחושת השייכות של כולנו
הפליירים למסיבות גייז, בחו"ל וגם בישראל, מאופיינים בצילומים של חתיכים מסוג אחד בלבד: רזים, שריריים וכמעט-מושלמים. אבל חוץ מלמכור תדמית ולמשוך אנשים, הם גם גורמים נזק לדימוי העצמי של רבים, ועושים לנו שטיפת מוח שמקבעת דימוי אחד "נכון" ו"יפה"
דנית זמרת החתונות (הידועה גם כמירי פסקל) הצליחה לפצח את ה-DNA הקומי שלנו כקהילה, אבל הכניסה לז'רגון גזענות, התנשאות ודיבור בח' ו-ע' עסיסיות שמהוות העתקת הומופוביה לגזענות סמויה. מה הקשר בין המאבק המזרחי לזה של קהילת הלהט"ב, ומדוע אנו צריכים להפסיק להתחבא תחת חיקה המטרוני של מירי פסקל
אמירות טיפוסיות שסטרייטים אומרים להומואים, לסביות, בי וטרנסים "מתהפכות" ומופנות כנגד הסטרייטים כדי להמחיש את האבסורד שבהן. "המטרה היא להראות לנוער הגאה שהבעיה לא אצלם, אלא אצל הסטרייטים שמתקשים לקבל אותם"
משרד הפרסום מקאן אריקסון ודוברות עיריית תל אביב (לשכת הדובר) בקמפיין מודעות ושילוט חוצות לקראת מצעד הגאווה 2014 אשר יתקיים ב-13.6.14.
מדוע לא רואים בתקשורת הכללית פרסומת לכימותרפיה, אבל כן מפרסמים תרופה ל-HIV לקהילה ההומואית? איך קורה שמקלים ראש בחיים עם איידס, ומה זה אומר עלינו, כחברה, כשנשא שמקבל כסף מחברת תרופות מתוודה שהוא רק מחכה לחזור לעשות סקס לא מוגן? / דעה
קמפיין חדש ומעורר מחלוקת מציג את הטיפול באיידס כעניין שולי על סדר יומם של נשאים, והצית דיון נרחב ברשת. החברה שהפיקה את הקמפיין עבור "יאנסן" טוענת שהמטרה היא להילחם בסטיגמות, אך בוועד למלחמה באיידס מתריעים: "הקמפיין עלול לפגוע במאמצי ההסברה למניעת הדבקות עתידיות ב- HIV, אנו פועלים כעת במספר מישורים על מנת שהפרסומת לא תפורסם במתכונתה הנוכחית"
ילדים בעלי משקל עודף, נשים שנפלו קורבן לאונס באמצעות סם האונס, אנשים טרנסג'נדרים: תרבות הפרסום הישראלית מטשטשת גבולות של מותר ואסור, שמה אנשים ללעג והופכת נסיבות חיים מורכבות וקשות לבדיחה. כשהם מגיעים לידיים הלא נכונות, הופכים קמפיינים כאלו לכלי המעודד התעמרות, התעללות, אלימות ופגיעה באחר, החלש והפגוע
הרשת העלתה קמפיין תחת הסלוגן "הפרלמנט הגאה", והצליחה לעצבן רבים בקהילה שטענו שמדובר בקמפיין הומופובי ופוגעני: "הפרסומת משפילה ולא מייצגת". מיקי בוגנים מתגייס להגן על הרשת: "דווקא הקהילה שהכי סובלת מתנהגת בתוקפנות כלפי הומואים נשיים. מה שמצחיק זה שאלה שמתלוננים הן ההומואיות שהכי מדברות על הניש נאש נוש"
"אולי בקטן מדובר רק בפסטה, אבל בגדול מדובר על דמות העולם. ואם מישהו דורש "תעזבו את ברילה", אז נשוב ונאמר – זו היא שהתחילה". ארז ברזוליק מגיב לפרשת ברילה
התבטאויותיו של גידו ברילה, מנכ"ל חברת הפסטה העולמית, ממשיכות לעורר סערה. למרות התנצלות המנכ"ל וקריאתו לפגישה עם נציגי הקהילה, החרם על מוצרי החברה ממשיך והרשת מוצפת בתגובות נגד לדברים שאמר
יש המון אנשים שמרנים בעולם, וחרם לא ישנה את עמדתם. עלינו להבין ולכבד את זכותם לחשוב ולהביע את דעתם, גם כשהם יוצאים - לכאורה - נגדנו. האם החרמת מוצרי ברילה כאקט של עונש קהילתי באמת משרתת איזושהי מטרה? תגובה להתבטאות ההומופובית של מנכ"ל חברת "ברילה"
מנכ"ל חברת הפסטה העולמית "ברילה" אמר בראיון שהוא מתנגד לשילוב של הומואים בפרסומות והציע למי שנפגע מדבריו "לחפש לעצמו פסטה אחרת לאכול". בקהילה שמחו לקבל את ההצעה - ופתחו בחרם על מוצרי החברה
במקום סוכנות דוגמנות, פנתה חברת האופנה לבלוגרים בחיפוש אחר דוגמנים ודוגמניות ג'נדרקווירים ואנדרוגניים. התוצאה: קמפיין מרהיב ומעורר השראה שמטשטש את גבולות המין
קמפיין נגד הומופוביה של בית ספר לפרסום בסן-פרנסיסקו מתרגם מילים של שנאה ולעג ללהט"בים לצילומים מקפיאי דם שמזכירים שאלימות מילולית עשויה להיות מסוכנת